Nyhet 30 augusti 2016

Sista chansen: Sveriges snyggaste taxibil!

Sveriges snyggaste taxibil kommer att utses på Persontrafik i Göteborg, 18-20 oktober. Det återstår ännu några veckor av möjligheten att nominera din kandidat. Den fjortonde september stänger vi nomineringsrundan. Sätt igång och plåta och skicka in ditt bidrag!

Sveriges snyggaste taxibil var finns den? Det kommer att avslöjas på Persontrafik i Göteborg den 18-20 oktober. Juryn har under sommaren fått in en hel del finfina bidrag. Men, vi har plats för fler. Det enda du behöver göra är att ta en bild av bilen och mejla den till: anders.f@spearproduction.se. Du kan också posta bilden till: Förlaget Taxi idag, Stenslingan 1, 182 38 Danderyd. Berätta vem du är som har skickat in bilden, bifoga en kort motivering varför du anser att just ditt bidrag är Sveriges snyggaste taxibil samt dina kontaktuppgifter. Sista nomineringsdag är fjortonde september.

En omutbar jury bestående av Anders Forsström, Publisher Taxi idag, Lars Wetterstrand formgivare Taxi idag och Richard Svensk, annonschef Taxi idag kommer att utse Sveriges snyggaste taxi 2016.